Vistas de página en total

jueves, 20 de enero de 2011

Conclusions, pensaments...

He arribat a la conclusió que tot pot, de sobte, deixar de tenir sentit i per tant deixar d'importar "en menos de lo que canta un gallo". Havent pensat en això, he arribat a una altra conclusió: si res importa, tampoc importa que res importi, així doncs, seguiré com si no hagués pensat mai que absolutament res té sentit... o ho intentaré. Preguntar-me què són les coses només m'ha dut a la confusió i a la desesperació, mentida. M'ha obert un camí ple de preguntes sense resposta esperant que algú se les inventi i he decidit aprofitar-lo per crear-ne històries, si més no, intentar-ho que diuen que mai s'hi perd res. I si s'hi perdés alguna cosa, què? Si res importa!




=) (R)

1 comentario:

  1. Si res importa, no importarà un comentari. Però jo vull que el llegeixis i llavors decideixis que no importa, però només després de llegir-lo. La veritat, no sé com arribes a tot això, s'han de tenir moltes ganes de pensar... Jo no en seria pas capaç. Com que res importa suposo que tampoc t'importa el que jo seria capaç d'escriure. Dir-te que a mi si m'importa el que escrius, sempre és interesant i sorprenent. M'agrada que tinguis un petit racó on escriure així jo tinc un petit racó on poder llegir coses interesants. Fa dies que m'ho havia llegit, però suposo que depenent de la situació en què et trobis li veus un sentit o un altre, avui m'ha inscitat a escriure-hi. Res més, que segur que fa estona que t'ha deixat d'importar; com que res importa...

    ResponderEliminar