Vistas de página en total

lunes, 3 de enero de 2011

El que realment puc afirmar que conec de mi mateixa és que l'únic que em posa de tan bon humor com el que tinc ara mateix és veure vídeos de concerts de la Música que a mi m'agrada i que és l'únic que necessito per pujar-me la moral tot i que no sigui per a l'única cosa per a què serveix aquesta pràctica. Millor que dormir, millor que menjar després d'haver dormit quan estic malalta, millor que moltíssimes coses... És experimentar aquest sentiment de "Fuaaaaaaaaaaaaaaa!" havent fet el que m'ha sortit de l'ànima per l'habitació amb aquests vídeos com excusa i causa. Necessitava deixar constància d'això per si les mosques. No m'agradaria oblidar aquesta magnífica sensació quan sigui gran.



Avui m'han extret el tercer queixal després de les extraccions dels quatre del seny. Era el que em quedava sota de l'ullal superior dret (des del meu punt de vista), és a dir, el primer queixal que trobem mirant d'endavant cap enrere. DEP, deu haver arribat ja al cel de les dents, que s'ho passi bé.


=) (R)

2 comentarios: