Vistas de página en total

miércoles, 31 de agosto de 2011

Bon ambient

Tinc ganes de marxar amb vosaltres, però és estrany perquè no em fa estar nerviosa com en molts dels viatges que he fet. Suposo que ho trobo normal, sent vosaltres i segurament no m'ho prenc com un viatge en sí sinó com anar a passar un temps al vostre costat. Fins que no hi siguem no me n'adonaré. Segur que se'm farà molt curt perquè ens ho passarem molt bé. No fa gaire bon dia avui, però espero que allà sí que ens faci bon temps i puguem fer tot els que ens vingui de gust. Estic més tranquil·la que si anéssim no sé, de colònies, suposo que també influeix que no anem gaire lluny i que no seran molts dies. Estarà molt bé, és que no pot ser de cap altra manera! Platja, amics de debò, independència de debò també... Una mica d'aire abans de començar amb l'estrès imminent. 
A part d'aquesta perspectiva agradable hi ha la de "projectes", per dir-ho d'alguna manera, amb cara i ulls que sonen bé i que espero que resultin com m'agradaria que ho féssin. 
Bon ambient el que em toca experimentar últimament... què està passant? xD


=) (R)

No hay comentarios:

Publicar un comentario