Vistas de página en total

miércoles, 6 de marzo de 2013

Optimisme

Doncs avui em ve de gust fer una entrada només per tenir algun lloc que em recordi, quan ho necessiti, que les coses acaben bé. Sí, plou molt últimament; sí, demà tinc una exposició oral d'alemany; sí, avui hi ha hagut moments estranys; sí, vull tornar a casa; sí, m'agradaria que algunes coses fossin diferents. Però també és cert que les monedes tenen dues cares. Ja ha parat de ploure; l'exposició és molt curta; també hi ha hagut moments molt bons; queda poc per tornar (i estar aquí no és tan dolent) i puc treure profit de com les coses són ara. I per si d'aquí un temps em dono un cop molt fort al cap i oblido el dia d'avui, una cançó maca mai deixarà de ser una cançó maca: click! (és For Anyone, de Beady Eye, per si YouTube decideix emprenyar-me i treure el vídeo en un futur).

=) (R)

1 comentario:

  1. Alguna cosa m'ha dit que avui hauries publicat! Tela quina telepatia... Ja m'explicaras noia! ^^

    ResponderEliminar