Vistas de página en total

lunes, 12 de septiembre de 2011

Primer dia de l'últim curs aquí

Dia "acabat" amb una barreja encara de son, nervis, desconcert, il·lusió i ganes bastant rara i difícil d'entendre per a mi. Però bé, també em fa la sensació que és el mateix de tots els anys, que encara han de passar bastants coses i que tot s'anirà veient, com sempre, sí. No deixo de tenir-ne ganes, més que res d'afrontar els reptes que se suposa i m'han repetit tants cops que se'm plantejaran aquest curs. Sigui com sigui, a dalt de tot hi he escrit desconcert i nervis perquè sincerament avui han estat importants ambdues coses... Acostumo (o solc) pensar massa de pressa en segons què i de vegades no hauria de fer-ho, em consta, però també que altres vegades les meves sospites es confirmen més endavant. Si calgués ja ho podria escriure quan toqués, esperem que no i que tot vagi com m'agradaria. No sóc tan pessimista. No, i a més, ara no toca! Ara toquen altres coses, va! Amunt, amunt hem de mirar ara.

=) (R)

2 comentarios:

  1. En realidad, cuando me fui a dormir me di cuenta de que no había durado ni hasta ese momento, pero se ve que soy así.

    ResponderEliminar