Vistas de página en total

viernes, 4 de febrero de 2011

Nivell B1 Anglès

"Ús de la llengua, listening i reading. Descans de mitja hora; avorriment, molt avorriment. Tant de bo pogués anar a fer alemany, però, bé, ara ja només queda fer el writing avui. Llavors, d'aquí una setmana, toca fer l'oral amb vés a saber qui, però encara no em preocupa i veient el nivell que és, crec que tampoc em portarà gaire mal de caps, l'únic... haver de parlar davant de gent desconeguda... Encara que, segons com es miri, això pot ser una excusa per no posar-se nerviosa, no ho sé, ja es veurà.
Joder, com m'avorreixo! Aquí la gent està en grupets, alguns estem fora, altres han optat per quedar-se dins. No conec més que a l'Albert i tant sols l'he vist en sortir de classe...
Pel que sento, no sóc l'única que té ganes de marxar. Tinc la parabòlica posada per intentar recordar l'estructura de les cartes, però no sé si hauria de confiar en l'opinió d'aquells joves que xerren en grup. 
Tothom està entrant, ja vaig amb ells jo també."

Això ho he escrit durant el descans, no sabia què fer. He pensat en trucar a algú, però no sabia a qui i escriure sempre és una bona opció per combatre l'avorriment. Així podré recordar el dia en què vaig fer el meu primer examen oficial i espero que n'obtingui el certificat per acabar-ho d'adobar, tinc la sensació que serà així, però mai se sap. 


=) (R)

No hay comentarios:

Publicar un comentario